הגיע הרגע המאושר ואתה מתחתן! כך תתכנן מסיבת רווקים מהסרטים!

גבר יקר, כרעת ברך והיא הסכימה? מזל טוב! אתה בטח גם מאושר וגם מבולבל, אבל בעיקר לא בטוח מה עושים עכשיו ואיך מתחילים. אז אל דאגה, כולם עוברים את התהליך הזה וכדי ליצור "נחיתה רכה" במוסד הנישואים, עומדת בפניך האפשרות להיפגש עם כל חבריך הטובים ולחגוג לילה אחרון של רווקות מהסרטים.

מסיבות רווקים יכולות להתקיים במספר לא מבוטל של מקומות – אפשרות אחת היא לחגוג ב"זולה" יוקרתית על החוף שכוללת פינות ישיבה, מקרר ומקפיא, מערכת סאונד ועוד דברים שווים. אפשרות נוספת היא לבחור ערב שבו תאכלו במסעדה שלאחריה תצאו למועדון האהוב עליך עם החברים. ואם מה שמעניין אתכם זה דווקא פרטיות, ניתן לשכור לופט שמיועד למסיבות או אפילו חדר גדול בבית מלון ופשוט לחגוג עם כל החברים הטובים שלך.

אבל תכלס אתה בטח חושב לעצמך – "איך אני אתכנן עכשיו מסיבת רווקים? כאילו אין לי מספיק דברים על הראש". החיים בישראל גם ככה לא קלים ויש הרבה סטרס באוויר, האישה לא מפסיקה ללחוץ – באיזה צבע המפיות, האם הוא תואם לפרחים שיהיו על השולחן ועוד המון נושאים שלא כל כך מעניינים את המוח הגברי…

סרג'ו סוכנות באים לעשות לך חיים קלים. במאמר הבא תקבל טיפים שווים, ולשאר הפרטים אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע ולתת לך שירות על מנת לתכנן לך מסיבת רווקים מהסרטים, אפילו יותר ממה שדמיינת!

 

אז מה באמת קורה במסיבות רווקים?

בעיקר זמן איכות רק שלך ושל החברים הכי טובים שלך, זמן בנים טהור. מסיבה כזו כוללת פלייליסט של מוזיקה מקפיצה, נוסטלגית או כל סגנון שרק תרצו. יש שמשלבים במסיבת רווקים משחקים מגניבים – משחקי שתייה, משחקי בדיחות, או סתם משחקים שיעשו לכם תחושת קרבה וכיף. המטרה העיקרית של מסיבת הרווקים היא לשמוח עם החתן ולתת לו ערב אחד אחרון של רווקות לפני ההתמסדות.

 

טיפים חשובים ליצירת מסיבת רווקים מושלמת

  1. תכנון מראש – נכון שזה קצת קלישאתי, אבל אין כמו הפתעות בחיים. אם בחרת להיות נועז וללכת על סגנון של מסיבת רווקים ללא גבולות, שמור על אפקט ההפתעה ואל תספר לאף אחד. 
  2. מיקום – סוויטה בחדר בבית מלון, השכרת חלל מסוג לופט, יאכטה על הים, וכל מקום מרגש שרק מלשבת בו תיווצר אווירה שמשהו לא שגרתי הולך לקרות בערב הזה. כמובן שהכל בהתאם לתקציב.
  3. מוזיקה – מוזיקה טובה חשובה מאוד לאווירה. תדאג לפלייליסט מרים וטוב. אתה לא מבין במוזיקה? בקש ממישהו שכן או שתחפש פלייליסט מוכן מראש.
  4. פעילויות ומשחקים מיוחדים – החל מפעילויות בזמן המסיבה כמו מעגל שיתוף זיכרונות מצחיקים מהעבר המשותף שלך עם החברים הקרובים ועד פעילויות מטרימות למסיבה כמו פעילויות אקסטרים של טיול אופנועים, גלישה או כל פעילות אחרת.
  5. אם אתה באמת מתכנן מסיבת רווקים מושלמת, כנראה שנהיגה הביתה לאחר המסיבה לא תהיה פעולה מומלצת. כדאי שתדאג להסעה חזרה הביתה בסוף המסיבה או אפילו תבדוק אופציה לפתרון שכולל שינה וכך תוכל לשחזר חוויות עם החבר'ה כבר בקפה של הבוקר.
  6. מזכרות לכולם בסוף האירוע – תמיד כיף לקבל מתנות קטנות. מזכרת ממסיבת רווקים מושלמת יכולה להיות חולצה, כובע או כל סוג בגד עם כיתוב שקשור אליכם כחברים, מתנות מצחיקות עם רמיזות וקונוטציות שונות.

 

מסיבות רווקים "מחוץ לקופסא"

חתן יקר, יכול להיות שאתה איש אקסטרים. לכן לא נרצה שהמאמר הזה ישעמם אותך, אז לפניך כמה רעיונות נועזים שתוכל להשתמש בהם, או שיוכלו לתת לך השראה לרעיון נועז משלך.

 

מסיבת רווקים בחו"ל

איזה כיף בחו"ל – רק לקחת נשימה ולהתנתק מהשגרה, גם אם מדובר בסוף שבוע בלבד. 

הכל הרבה יותר אפשרי פתאום, וגם האווירה עולה שבעתיים. רק תדמיין את עצמך יושב במטוס עם חבריך, מריצים בדיחות וסיפורים, רק אתם הגברים בלי הילדים של החברים, בלי משפחה, בלי דאגות – כנראה שהזדמנות כזו לא תתאפשר כל יום ויוזמה כזאת כנראה תיצור מסיבת רווקים בלתי נשכחת. סופ"ש כזה כבר מצריך תכנון בהרבה יותר עמוק, אך תשאיר גם מקום לספונטניות בין לבין. תכנן משחק ספורט שכל החבר'ה אוהבים של קבוצה מפורסמת ואהובה, ביקור בחוות בשרים משובחת, סדנת קוקטיילים מעניינת, מרוץ מכוניות, בילוי מלא אדרנלין בקזינו וכמובן – ביקור במסיבות הכי שוות בעיר. 

מבחינת יעדים למסיבות רווקים – אנחנו נמליץ על ערים באירופה שיש בהן הרבה תרבות ומכילות את כל תחביבי הגברברים הנועזים, כאלה שאפשר לטוס אליהם לסופ"ש קצרצר עם טיסה שלא תעשה לכם ג'ט – לג. ערים מרכזיות הכוללות הרבה אטרקציות יהיו אמסטרדם, פראג, בודפשט, מילאנו, ברצלונה, ברלין ועוד.

 

סוף שבוע בארץ

גם ארצנו הקטנטונת טומנת בחובה לא מעט פוטנציאל לחגיגה. תוכל למצוא בארץ מגוון רחב של אטרקציות שיוכלו להתאים לקבוצת גברים, פעילויות שישאירו את כולכם עם זיכרון יפה וחוויה מדהימה.

לפני שאתה בוחר אזור בארץ, שאל את עצמך באיזה סגנון אתה רוצה את סוף השבוע – מלא בטבע, פעילויות אקסטרים, חוויות יום מעצימות או דווקא התמקדות במפגש לילי שכנראה יגיע בליווי של התאוששות עם כוס סודה לימון במהלך היום?

אם תרצה סופ"ש במרכז הארץ, תמיד תוכל להתייעץ איתנו סרג'ו סוכנות לגבי הכל – בתי מלון, אטרקציות באזור המרכז, מסעדות שוות ועוד.

אם בחרת באופציה השניה, איזה כיף! רק פתח את הדמיון והשיגעון למה שאתה יכול לעשות – טיולי סנפלינג וטיפוס, צלילה באילת או אפילו בסיני, טיולי ג'יפים בטבע הפרוע, אופנועי ים בכנרת, טיולי טרקטורונים, ביקור בחוות ואגיו עם בשר משובח או אפילו סיור קולינרי בכפרים שנמצאים בדרך שלכם.

 

עוד רעיונות שווים

סדנת קוקטיילים, מסלול מירוצים בינך לבין חבריך, קרוז מגניב, הופעה חיה של זמר אהוב, ספורט אתגרי, חוויות מאתגרות ומעצימות, קולינריה ועוד דברים נועזים לבחירתך. 

 

איזו מתנה מקבלים במסיבת רווקים?

קודם כל ישנה המתנה הטובה מכולן – מסיבת הרווקים עצמה והזיכרונות שתצבור עם החברים! כל עוד יהיו סביבך האנשים שעושים לך שמח בלב, זו המתנה הכי טובה שתוכל לקבל. 

כדי לנצור את הזיכרונות מהמסיבה ואת האירועים שיתקיימו בה, תוכל להניח ספר או אפילו מצלמת וידאו ולבקש מכל חבר לכתוב בדף (או לספר למצלמה) על איזשהו זיכרון או חוויה שהייתה לו איתך, כזו שתעצים את רוח הרווקות והנעורים. 

לסיכום

תכנון מסיבת רווקים מושלמת יכול להיות הפקה של ממש וזהו תהליך מאתגר של קבלת החלטות ולא מעט ארגונים, במיוחד אם אתם לא מפיקי אירועים במקצוע שלכם.

לעוד מידע ועזרה איך לתכנן מסיבת רווקים בצורה מושלמת תמיד תוכל לפנות לסוכנות של סרג'ו. במאמר זה סיפקנו לך טיפים שווים שיעזרו לך לתכנון נכון וקל של מסיבת הרווקים, איך ועל סמך אילו תנאים לבחור את מיקום ומשך המסיבה (ערב, מסיבת יום או אפילו סופ"ש שלם). עכשיו נשאר לך רק להתחיל בתכנון, והכי חשוב – אל תשכח ליהנות מליל הרווקות האחרון!

מסיבת רווקים

מסיבת רווקים ראשית
עוד בנושא כללי
שח מט
6 משחקים שישפרו לכם את החשיבה האנליטית

החשיבה האנליטית היא כישור חיוני בעולם המודרני, שבו אנו נדרשים לקבל החלטות מושכלות ולפתור בעיות מורכבות באופן תדיר. משחקים מסוימים יכולים לסייע בפיתוח כישורי החשיבה

a tax calculator
תכנון מס מקצועי לקראת פרישה

יוצאים לפנסיה? כדאי שתכירו את סעיף 125ד לפקודת מס הכנסה – פטור על רווחי הון אנשים שמשקיעים בניירות ערך נדרשים ברוב המקרים לשלם סכום גבוה

בחירה נכונה של יועץ תעסוקתי

איך לבחור יועץ תעסוקתי? לאורך הקריירה, זה טבעי להרגיש לפעמים שאנחנו לא במקום המדויק לנו ביותר, בין אם מבחינת התגמול, הסיפוק מהעבודה או אפילו היבטים

חשיבות הביטחון בזוגיות

בכל הנוגע למערכות יחסים אינטימיות, ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לחיבור מוצלח ומספק בין בני זוג. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא תחושת הביטחון של הגבר

מחפשים פוסט מסוים?
נא להקליד בשורת חיפוש את הפוסט שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש