תוכניות חיסכון חוץ בנקאיות

מדיניות מחיה של "מהיד לפה" היא מושג המייצג מצב של בסיס פיננסי צר המספק בקושי צרכים מינימליים. כדי למנוע תקופות רעועות כלכלית, יועצים פיננסיים ממליצים על הקצאת נתח קבוע מההכנסה החודשית עבור תוכנית חיסכון למטרות שונות: חופשה מתוכננת, לימודים, שיפוץ דירה וכן חיסכון ליום גשום כגון: צורך בלתי צפוי במימון טיפולים רפואיים שונים, עזרה לימודית לילדים וכן נזקים שונים במבנה ותכולת הדירה.

מעוניינים לשים כסף בצד באופן שיקל עליכם שליפה מהירה בשעת הצורך? לפניכם המדריך לשימוש בתוכניות חיסכון חוץ בנקאיות: ההשקעה הבטוחה ביותר הקיימת בשוק.

 

הכירו את סוגי תוכניות החיסכון לסוגיהם

בנקים, חברות ביטוח וגורמים חוץ בנקאיים שונים מציעים מגוון תוכניות חיסכון הנבדלות ביניהן במספר פרמטרים:

  • משך תקופת החיסכון – ככל שהחיסכון "סגור" לתקופה ארוכה יותר כך אחוז הריבית גבוה יותר.
  • תוכניות חיסכון בעלות תשואה גבוהה בעלות סיכון גבוה יחסית לצד תוכנית חיסכון במשוואה הפוכה.
  • תוכניות חיסכון בריבית קבועה או משתנה (מבוססת מדד, מבוססת ריבית פריים או מבוססת מט"ח).

קיימים מסלולים רבים ומגוונים עבור תוכנית חיסכון, כיצד תדעו מהו אפיק החיסכון הנכון עבורכם?

חיסכון ותוכניות חיסכון חוץ בנקאיות

כך תוכלו למצוא את החיסכון המשתלם ביותר עבורכם

הצבת יעד ככלי להגדרת תוכנית חיסכון מועדפת

למשמעות העתידית של הכסף אותו אתם מפקידים כעת ישנה השפעה בבחירת האופציה האולטימטיבית עבור החיסכון. חולמים על שיפוץ הבית מהמסד עד הטפחות? חושבים על העתיד המקצועי של הילד? בין אם אתם מייחדים מטרה ברורה לכסף ובין אם אתם מפקידים אותו כאקט לביטחון כלכלי, למשמעות החיסכון תהיה השפעה על תנאי התכנית הרצויה.

 

בחירת הקונספט הנכון לתוכנית חיסכון עבורכם

באפשרותכם לקבוע את גובה ההפקדה וצורת ההפקדה. ניתן לבצע הפקדה כפעולה חד פעמית עבור פיקדון סגור שייפתח במועד מוגדר, או להפקיד באופן חודשי/לפי פרקי זמן מוגדרים מראש על מנת ליצור תוכנית חיסכון אקטיבית.

במידה ותרצו לחסוך סכומי כסף שהתקבלו אצלכם כמענק חד פעמי תוכלו להפקידם בתוכנית סגורה, זאת לעומת הצורה המוכרת של הפקדה חודשית של סכום קבוע מראש. הקפידו להפקיד סכום ריאלי שחסרונו לא יפגע לכם בהתנהלות הכלכלית השוטפת.

 

לא לוקחים סיכונים? תוכנית חיסכון הינה אפיק החיסכון הבטיחותי ביותר עבורכם

תוכנית חיסכון חוץ בנקאית מעניקה לכם רוגע כלכלי. בניגוד להשקעה בשוק ההון הנושאת אחוזי סיכון, תוכנית חיסכון בבסיסה מוגדרת כאפיק בטוח. בחיסכון מסוג זה אתם מפקידים את הסכום הרצוי בפעימה אחת או במספר פעימות, ללא דמי ניהול ועמלות וביום פקודה לכשתרצו להשתמש בכסף, תוכלו להגיש בקשה והסכום הנדרש יהיה זמין לכם תוך מספר ימים.

 

תוכנית חיסכון – הערוצים הדיגיטליים

מי משתמש היום בכסף מזומן כשכרטיסי אשראי ואפליקציית ביט זמינים לנו נון סטופ? גם על תחום תוכניות החיסכון השפיעה אבולוצית הדיגיטל וכיום ניתן לחסוך בערוץ וירטואלי לייעול מקסימלי של התהליך: חסל סדר מילוי טפסים והעברת כספים בצורה מייגעת.

באמצעות תוכנית חיסכון בדיגיטל תוכלו לחסוך על ידי שימוש באתר ובאפליקציה של חברות חוץ בנקאיות המציעות מערכות ניהול ידידותיות למשתמש בעלות ממשק נוח ויעיל. חפשו את הצעת החיסכון המשתלמת ביותר עבורכם מבין האופציות השונות. העדיפו כמובן, הצעה ללא תשלום דמי ניהול ועמלות.

 

מעקב אחר התנועה השוטפת בתוכנית החיסכון

ערוצי החיסכון הדיגיטליים מאפשרים לכם לבצע מעקב אונליין אחר ההצטברות של הסכומים בקופת החיסכון שלכם ללא צורך ביצירת קשר עם נציגי שירות או התקשרות טלפונים למוקדי מענה מוגבלי זמינות. בכל שעה ביממה אתם יכולים להכנס לאזור האישי שלכם ולבדוק מה מצב תוכנית החיסכון שלכם.

חיסכון ותוכניות חיסכון חוץ בנקאיות

קופת חיסכון בדיגיטל – לחסוך זה קל

לפי סקרים שנערכו מתברר כי רק 2% מאזרחי ישראל אינם חוסכים כסף, השאר מאמינים במדיניות החיסכון כצעד פיננסי בסיסי לניהול משקי בית ועסקים. מתוך 98% החסכנים, 64% מפרישים סכום חודשי לחיסכון ו- 48% יעדיפו לחסוך בתוכנית חיסכון בדיגיטל. כך תחסכו בקלות:

 

תוכנית חיסכון – שמים כסף בצד

באמצעות תוכנית חיסכון דיגיטלית ניתן להפריש סכום לחיסכון ישירות מכרטיס אשראי או באתר/אפליקצית החברה החוץ בנקאית. את הכסף ניתן להפקיד בנוחות מקסימלית בכל זמן באמצעות כרטיס האשראי.

 

מה סכום המינימום אותו יש להפקיד?

ניתן להפקיד החל מ-50 ש"ח תוכלו להפקיד חיסכון בכל סכום. היתרון המשמעותי: התוכנית אינה מחייבת את המשתמשים בתשלום דמי ניהול ועמלות שונות.

 

רגע, ומה קורה כשאני צריך/ה את הכסף?

זה פשוט, יש להגיש בקשה לחברה כך שתוך 3 ימים מיום האישור הכסף זמין למשיכה. תוכנית זו מתאימה עבור אנשים המעדיפים להימנע מנטילת סיכונים ומעוניינים לחסוך לטווח הקצר בצורה הנוחה ביותר.

 

תוכנית חיסכון בדיגיטל – למה זה טוב?

לחשבון העו"ש לוע רעבתן הבולע בסוף החודש את ההכנסות עד תומן בלא להתחשב ברמת ההכנסות, איכשהו, אנחנו תמיד נמצא סיבות איך לנצל כסף זמין. כדי לייצר חיסכון לאורך זמן יש להפריד את הסכום הרצוי מהשוטף ולהפקידו בתוכנית פחות נגישה.

בנוסף, לקונספט הדיגיטלי יש יתרון בעדכון אונליין ברמת היתרה הנתונה לכם בקופת החיסכון ללא עמלות, חיובים ודמי ניהול. פירוש הדבר שאתם יכולים לתכנן את צעדיכם הפיננסיים באופן מושכל על פי מידע אמין בשקיפות מלאה.

 

תוכנית חיסכון צוברת תשואה

לא רוצים לתת לכסף לשכב בחוסר מעש? תוכלו להפקיד את כספי החיסכון שלכם בתוכנית חיסכון בה הכסף מושקע בשוק ההון בצורה מבוקרת על ידי מנהלי השקעות מקצועיים. הרציונל: למה להקפיא כסף אם אפשר בזמן הזה לעשות עוד כסף? הקפידו על בחירת פוליסת חיסכון מפוקחת על ידי גופים כמו משרד האוצר ושוק ההון.

 

איך אדע אם תוכנית חיסכון צוברת תשואה מתאימה לי?

תוכנית חיסכון זו מיועדת עבור חיסכון בינוני עד ארוך טווח לצד אפשרות יציאה מהתוכנית בכל רגע נתון. לבחירתכם, קיימים מסלולי השקעה שונים ברמות סיכון נבדלות זו מזו מה שמאפשר לכם להתאים במדויק את אופי התוכנית לצרכים המדויקים שלכם.

הגשתם בקשה למשיכה של כספי החיסכון? מרגע קבלת האישור ספרו 5 ימים והכסף זמין לכם ללא תשלום עמלה. בתוכנית זו סכום הפקדה מינימלי הינו 200 ש"ח בהפקדה חודשית ו-2,500 ש"ח אם החלטתם להשקיע באופן חד פעמי.

 

יתרונות השקעת כספי חיסכון בשוק ההון

בתוכנית השקעה זו קיימת גמישות באופן הפקדת סכומי הכסף. ניתן להפקיד סכומי כסף באופן חודשי או כהפקדות חד פעמיות לפי העדפת המשתמש. בנוסף, ניתן לבחור את מסלול ההשקעה המתאים ולעבור בין מסלולים באופן דינמי.

האפשרויות הגמישות מאפשרות מעבר ממסלול מנייתי למסלול סולידי בצורה שבה המעבר אינו נחשב כהליך מכירה ואינו מחייב מס על רווחים בשונה מקרנות נאמנות שבמעבר בין קרנות מחייבות במס. ניהול השקעות בצורה זו הוא מקצועי, אמין ומאפשר גם לחסרי ניסיון בתחום – לצבור תשואה בהשקעה בשוק ההון.

 

תוכניות חיסכון – הגשמת חלום בכיס שלכם

תוכנית חיסכון בערוצים הדיגיטליים עבור מטרות לטווח הקצר או הארוך מאפשרות שמירה על כסף בצד למטרות שונות. פתגם סיני אומר שגם מסע בן אלף מילין מתחיל בצעד קטן – מתחילים לחסוך היום בשביל מחר מאושר יותר.

חיסכון ותוכניות חיסכון חוץ בנקאיות

חיסכון ותוכניות חיסכון חוץ בנקאיות
עוד בנושא צרכנות
שח מט
6 משחקים שישפרו לכם את החשיבה האנליטית

החשיבה האנליטית היא כישור חיוני בעולם המודרני, שבו אנו נדרשים לקבל החלטות מושכלות ולפתור בעיות מורכבות באופן תדיר. משחקים מסוימים יכולים לסייע בפיתוח כישורי החשיבה

a tax calculator
תכנון מס מקצועי לקראת פרישה

יוצאים לפנסיה? כדאי שתכירו את סעיף 125ד לפקודת מס הכנסה – פטור על רווחי הון אנשים שמשקיעים בניירות ערך נדרשים ברוב המקרים לשלם סכום גבוה

בחירה נכונה של יועץ תעסוקתי

איך לבחור יועץ תעסוקתי? לאורך הקריירה, זה טבעי להרגיש לפעמים שאנחנו לא במקום המדויק לנו ביותר, בין אם מבחינת התגמול, הסיפוק מהעבודה או אפילו היבטים

חשיבות הביטחון בזוגיות

בכל הנוגע למערכות יחסים אינטימיות, ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לחיבור מוצלח ומספק בין בני זוג. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא תחושת הביטחון של הגבר

מחפשים פוסט מסוים?
נא להקליד בשורת חיפוש את הפוסט שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש