רוצים להגדיל הכנסה ופוחדים לעזוב את העבודה? קורס קידום אתרים הוא הפתרון

עבור לא מעט ממשקי הבית, המציאות הכלכלית הפכה להיות מאתגרת עד מאוד. יותר ויותר משפחות מוצאות את עצמן נאנקות תחת נטל יוקר המחיה, שרק ממשיך לטפס לגבהים חדשים. הצורך בהגדלת ההכנסה למשק הבית הופך דחוף מיום ליום, בהעדר הוצאות שעוד ניתן לצמצם בהן. אלא שבניגוד לעבר, העידן הטכנולוגי פותח בפני משקי בית רבים גם הזדמנויות חדשות.

רבים מן העובדים השכירים במשק בוחרים באפשרות, שמצד אחד מאפשרת להם לשמור על יציבות תעסוקתית במקום העבודה הנוכחי שלהם, ומצד שני מאפשרת להם להגדיל את ההכנסה החודשית למשק הבית, בצעדים קטנים, בהתאם לקיבולת והיכולת שלהם.

כששואלים את עשהאל דרייר, מנכ"ל חברת קידום אתרים, מהי ההשקעה החכמה ביותר שניתן לעשות כיום כדי לייצר הכנסה נוספת למשק הבית, הוא לא מהסס: "נישת קידום האתרים האורגני במנועי החיפוש היא ללא ספק חוד החנית של תחום הדיגיטל בימנו. כשאתם משקיעים בלימודים בתחום של קידום אתרים, אתם פותחים שפע של הזדמנויות למקצועות ותתי מקצועות שההתמחות בהם שווה הרבה כסף בחוץ."

 

קורס קידום אתרים אורגני – במה בדיוק מדובר?

למי מכם שההזדמנות לרכוש השכלה בתחום של קידום אתרים אורגני נראית לו תלושה מן המציאות, נסביר כי מדובר בתחום מבוקש מאוד בשנים האחרונות, בין היתר, לאור המעבר המואץ של עסקים רבים למתן שירותים בדיגיטל. "אם עד לפני הקורונה יכלת למצוא עסקים שפועלים באמצעות חנויות פיזיות בלבד, כיום המגמה הולכת ומשתנה: מרבית העסקים מייצרים נוכחות דיגיטלית, כי הם מבינים שהיא חשופה לפחות סיכונים, מאפשרת הגעה אל קהלי יעד חדשים, ומתאימה לצרכים החדשים של לקוחות המחר", מספר עשהאל.

קידום אתרים אורגני, נספר כאן למי שאינו בקיא ברזי תחום הדיגיטל והאינטרנט, הוא מקצוע, ולמעשה תורה שלמה, שמטרתו לשפר את הנוכחות האורגנית של עסקים, אנשים ומוסדות במנועי החיפוש. אם נחליט לערוך סקר קצר, יותר מסביר להניח יהיה שהרוב המוחלט של המשתתפים בו ביצעו בשבוע האחרון חיפוש בגוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם.

כאשר אנחנו מבצעים חיפוש כזה בגוגל, מוצגים לנו שני סוגים של תוצאות חיפוש: אלו הממומנות, כלומר מודעות הפרסום בגוגל, ואלו הטבעיות. השאיפה של עסקים רבים היא להצליח ולדרג את עמודי האתר שלהם בתוצאות הטבעיות, משום שעליהן נוטים יותר גולשים לסמוך ולתת אמון במותג שעומד מאחוריהן.

קידום אתרים אורגני מתייחס לאוסף הפעולות שיש לבצע, כדי להגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שמנוע החיפוש יבחר לשלב את עמודי האתר המקודם, בדפי תוצאות החיפוש.

קורס אונליין לקידום אתרים

איפה מוצאים קורס קידום אתרים אורגני?

"אני למדתי קידום אתרים לבד לגמרי", מסביר עשהאל כשאני מנסה להבין מהיכן מתחילים, "אבל אני מאוד לא ממליץ למי שרוצה להיכנס לתחום לעשות זאת. זה לקח לי זמן, למדתי על בשרי מכמה וכמה טעויות שביצעתי, וגם זרקתי הרבה כסף לפח על ניסוי וטעיה. למי שרוצה ללמוד באופן ממוקד, מהיר, ואפקטיבי איך מקדמים אתר בגוגל, אני יותר ממליץ לבחון קורס אונליין לקידום אתרים".

כשאני שואל את עשהאל האם בקורס אונליין המשתתפים לא מאבדים את הקשר עם המרצה הוא משיב בחיוך: "התלמידים שלנו לפעמים מתלוננים על כך שהם יותר מידי מחוברים. כל מי שנרשם לקורס קידום האתרים החדש שהשקנו בחברת "עשהאל", מצטרף באופן מיידי לקבוצת הפייסבוק וקבוצת הוואטסאפ של הקורס.

השאלות של התלמידים, דוגמאות לפרויקטים שלהם שמצליחים לשפר דירוגים בזמן אמת, הכשלונות שלהם – הכל נמצא שם. ואנחנו, מן העבר השני, נמצאים שם כדי לתמוך, לא רק ב"שעות הרגילות" של הקורס, אלא כל הזמן."

קורס מקוון

 

מתלבטים האם ללמוד אונליין או לגשת לקורס פרונטלי? המשיכו לקרוא

אני מאתגר את עשהאל ומציין כי אין תחליף לקשר בינאישי בין מרצה ותלמיד. עשהאל, כהרגלו, שוב מחייך. "זאת בדיוק הסיבה", הוא משיב, "שאנחנו משיקים לפחות פעם בשנה כנס גדול ואיכותי שבו מקבלים המון המון ערך. אל הכנס הזה אנחנו מזמינים את העוקבים הרבים שצורכים את התכנים שלנו, וכמובן, גם את כל משתתפי הקורס האינטרנטי שלנו"

"יתרה מכך", ממשיך עשהאל, "הקורס שלנו זמין למשתתפים בו 24 שעות ביממה, ולא רק בשעות הפתיחה של המכללה. כפי שכבר ציינתי, אנחנו עוטפים את המשתתפים בקבוצת פייסבוק ייעודית וכן באמצעות קבוצת וואטסאפ, שעולים בה תכנים חשובים ללמידה של כל אחד ואחת. התלמידים שלנו לומדים, מתנסים, משתפים, ואולי יותר חשוב מהכל, מייצרים לעצמם קשר עם הקהילה שבה יעזרו כשיצרו לחיים האמיתיים".

כשחושבים על כך לעומק, יש משהו בדבריו של עשהאל. לקורס אינטרנטי יש בהחלט יתרונות לא מבוטלים. הוא מאפשר למשתתפים בו לצרוך את התכנים בדיוק במועד שבו הם יכולים לעשות זאת מבלי לפגוע בשגרת היום שלהם, מאפשר להם לעשות זאת מהבית ולחסוך בהוצאות על בייביסיטר וחניה, חוסך את השעות בפקקים, וביננו, בשגרה הכל מוטרפת ומלחיצה, לא הייתם רוצים שאת המקצוע הבא שלכם תרכשו כשאתם לבושים בכלל בפיג'מה?

קורס אונליין לקידום אתרים

"פרקטיקה נטו – זה מה שמוביל אותנו"

בואו נודה על האמת. קורסים אינטרנטיים לקידום אתרים יש לא מעט בשוק. כולם, כנראה טובים, בכל הושקעו מאמצים רבים, ומאחורי כולם עומדים אנשי מקצוע בתחום. אני שואל את עשהאל מה שונה בגישה של החברה שלו, ובמה הקורס האינטרנטי שהוא מציע שונה מקורסים אחרים שזמינים לגולשים.

הפעם עשהאל משתהה מעט לפני שהוא משיב: "הדבר הבולט ביותר בקורס שהשקנו הוא שכולו בנוי מצעדים פרקטיים נטו. לא מדובר עוד בקורס תיאורטי. מה שהנחה אותנו זה שמי שמגיע אלינו כבר קרא מילה או שתיים על התחום, והוא מעוניין כעת לרכוש מקצוע בפועל, הלכה למעשה. זאת הסיבה שמן הדקה הראשונה המצומת בקורס אנחנו עוסקים בפרקטיקה עצמה, עם דוגמאות חיות ומצולמות".

כן, הקורס עליו מדבר עשהאל מצולם. זה אומר שאתם לא חייבים לקרוא הררים של חומר כתוב, ואתם יכולים ליהנות מצילומי וידאו איכותיים שהושקעה בהם מלאכת מחשבת. "אני מאמין גדול בוידאו, בטח ובטח כשקהל היעד שלי הוא במקרים רבים אבות ואמהות עסוקים, שמנסים לייצר לעצמם קריירה נוספת, ואין להם את הכוח והזמן לקרוא מידע בצורה אקטיבית. אני מנסה להנגיש להם באמצעות וידאו אחד, מידע שהיו צריכים לקרוא בחמישה או ששה מאמרים", ממשיך עשהאל.

 

קורס קידום אתרים – אינספור הזדמנויות

כשאני מנסה להבין מעשהאל מה בדיוק האפשרויות שעומדות בפני מי שסיים את הקורס, הוא לא מהסס: תחום קידום האתרים הוא תחום ענק, שבו יש מקום לכולם. למי שרוכש את הידע שאני משתף בקורס, יש יכולת כבר מחר לקדם אתרים קיימים, להקים אתרים חדשים שבנויים עם תשתית טובה לקידום, לבנות נכסים דיגיטליים לאורך זמן שייצרו הכנסה שוטפת, לטפל במוניטין של אתרים קיימים, להאיץ מהירות של אתרים, להפוך לכותבי תוכן, לספק שירותי אופטימיזציה לאתרים ו… אני חושש שרק התחלתי…"

ואכן, כשאני בודק את מה שעשהאל מציין אני מבין שמדובר בתעשיה מפותחת מאוד. לצד מקדמי אתרים כלליים בישראל, יש התמחויות שונות שמאפיינות את התחום: "הבוגרים שלנו משתלבים בכל חלקי התעשיה בתחום הדיגיטל, כבוני קישורים, יצרני תוכן, מקדמי אתרים, משפרי מהירות אתרים, כאנשים טכניים שמטפלים בפרויקטים של העברה בין חברות אחסון, ועוד. "למי שמעוניין לעבוד בתחום ולהגדיל את ההכנסה הפנויה למשק הבית, יש לא מעט הזדמנויות", מסכם עשהאל.

קורס קידום אתרים - אינספור הזדמנויות

 

קורס מקוון
עוד בנושא כללי
שח מט
6 משחקים שישפרו לכם את החשיבה האנליטית

החשיבה האנליטית היא כישור חיוני בעולם המודרני, שבו אנו נדרשים לקבל החלטות מושכלות ולפתור בעיות מורכבות באופן תדיר. משחקים מסוימים יכולים לסייע בפיתוח כישורי החשיבה

תכנון מס מקצועי לקראת פרישה

יוצאים לפנסיה? כדאי שתכירו את סעיף 125ד לפקודת מס הכנסה – פטור על רווחי הון אנשים שמשקיעים בניירות ערך נדרשים ברוב המקרים לשלם סכום גבוה

בחירה נכונה של יועץ תעסוקתי

איך לבחור יועץ תעסוקתי? לאורך הקריירה, זה טבעי להרגיש לפעמים שאנחנו לא במקום המדויק לנו ביותר, בין אם מבחינת התגמול, הסיפוק מהעבודה או אפילו היבטים

חשיבות הביטחון בזוגיות

בכל הנוגע למערכות יחסים אינטימיות, ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לחיבור מוצלח ומספק בין בני זוג. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא תחושת הביטחון של הגבר

מחפשים פוסט מסוים?
נא להקליד בשורת חיפוש את הפוסט שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש