הלוואות אקספרס – כסף לחשבון במיידית

החיים מלאי הפתעות.

אולי נפל עליכם תיקון רחב היקף באוטו, אולי פוטרתם במפתיע חס ושלום, אולי פרץ לכם צינור בחצר והתיקון עלותו אלפי שקלים… מה שזה לא יהיה, זה תפס אתכם לא מוכנים, ובלי יכולת כלכלית לעמוד בזה.

אתם לא יכולים לקחת הלוואה רגילה כי קשה לכם לחכות זמן רב עד שהאוטו יתוקן, המשפחה תחזור לשגרה או שהחצר תתמלא במים, והלוואה רגילה – לוקחת זמן.

אתם צריכים כסף מהר ומיידית – אתם זקוקים להלוואת אקספרס.

מה זו הלוואת אקספרס?

הלוואת אקספרס היא הלוואה מהירה ומיידית, שבמקרה הצורך והדחיפות ניתן להשתמש בה כדי לקבל את הכסף כמעט מיידית.

הלוואות אקספרס לא ניתנות לכם מהבנק, מכיוון שכולנו יודעים שההלוואות מהבנק הן כל דבר מלבד אקספרס – יש תהליך ארוך ומייגע עד שהכסף מגיע לידיכם. אם אתם זקוקים לכסף מיידי ולא מעוניינים לפנות למכרים, חברים, אמא או אח, אתם זקוקים להלוואת אקספרס – כזו שתוכלו לקבל גם בלי בירוקרטיות, טפסיידה, פגישות פנים אל פנים והטרחת ערבים.

 

איפה לוקחים הלוואת אקספרס?

הלוואות אקספרס ניתנות לכם בכל מקום מלווה שאינו הבנק או חברות כרטיסי האשראי. אם יש לבנק או לחברות כרטיסי האשראי הלוואות שהם מכנים "אקספרס", הם חוטאים בהגדרה. בחברות כרטיסי האשראי אפשר לקבל הלוואות מהירות פי כמה מאשר בבנק, אישור מהיר ומעט בירוקרטיה וטפסים להגיש, אבל זה עדיין לא הלוואות אקספרס כמו שמאפשרים גורמים חוץ בנקאיים אחרים.

 

הלוואות אקספרס
הלוואות אקספרס
הזהרו משוק אפור! השאירו לנו וואטסאפ ונחפש לכם פתרונות שלא יכניסו אתכם לסחרור כלכלי
צרו איתנו קשר בוואטסאפ
055-308-7500
e-loans.co.il

החיפזון מן השטן

כשלוקחים הלוואת אקספרס, החיפזון מן השטן. גם ככה אלו הלוואות שבגלל שהן מאושרות מהר, ניתנות מחוץ לבנק, ואין צורך בערבים או בירוקרטיות, הריביות בהן בדרך כלל גבוהות מהריביות שתקבלו באמצעות הלוואה בנקאית רגילה, אז על אחת כמה וכמה שתהיו לחוצים כל כך על הכסף שלא תעשו מעט סקר שוק ומשא ומתן סביבן.

לפעמים הלחץ סביב הצורך לכסף מיידי, הופך אותנו לפזיזים ואנחנו פחות בודקים את הדברים – ומשלמים על כך ביוקר. שווה לבחון יותר מהצעה אחת ולא לסגור במהירות עקב הדחיפות – הצעה נוספת אפשר לקבל תוך דקות בודדות. חשוב מאוד לבדוק הכל ולא רק ריביות – תנאים נוספים, קנסות פירעון מוקדם, למה הריביות מוצמדות, כמה תשלומים מאפשרים לכם, האם יש נקודות יציאה, ועוד.

עוד חשוב, כמובן, לוודא לפני שסוגרים את העסקה שמדובר בגורם מלווה מורשה ומוכר, למעט במקרים של הלוואות חברתיות.

 

למה לקחת הלוואת אקספרס?

הסיבה הראשונה היא, כמובן, המהירות שבה הכסף מגיע. תוכלו מילולית לקבל את הכסף תוך כמה דקות בהעברה בנקאית, ולהשתמש בו ביום שלמחרת, וחלק מהגורמים המלווים אפילו יגיעו אליכם עם שליח עד הבית תוך כמה דקות, תוכלו להפקיד צ'ק לחשבון אשכרה חצי שעה אחרי שביקשתם את ההלוואה, ולהשתמש בכסף מיידית.

האישור עצמו של ההלוואה יכול לקחת דקות בודדות, בטלפון מול נציג של הגורם המלווה ואפילו באמצעות מילוי טופס אינטרנטי פשוט, קצר ויעיל. הסכומים שאותם ניתן לקחת הם החל מכמה אלפים בודדים ועד קרוב ל-100,000 שקלים ברוב המקומות בהם מלווים כסף. ההלוואות ניתנות לכם בפריסה של תשלומים לפי יכולת ההחזר שלכם, ובדרך כלל עד מקסימום של 5 שנים.

 

למה לא לקחת הלוואת אקספרס?

אם הכסף לא דחוף לכם, כמובן שהריביות משחקות תפקיד. תטריחו את עצמכם לבנק ותעברו דרך כל הטרטורים והבירוקרטיות הדרושות, ותהנו מתנאים טובים יותר וריביות טובות יותר (ברוב המקרים). יש הרבה אנשים שכן זקוקים לכסף מהר אך דוחים את קבלתו ומנסים להזדרז בתהליך מול הבנק, העיקר לא לקחת הלוואה מגורם חוץ בנקאי מבחינתם. הם אוהבים להתעסק עם גורם מורשה וגדול כמו הבנק, ולא לפתוח חוב מול חברת ביטוח או גורם מלווה קטן ופרטי.

יש מצבים שבהם זה פחות רלוונטי לקחת הלוואת אקספרס, אנשים מתבלבלים ורצים לאפשרות הזו למרות שאפשר גם אחרת, והמון פעמים עדיף גם אחרת. אם יש לכם אירוע במשפחה כמו חתונה או בר מצווה, יש אנשים רבים שילכו לקבל הלוואת אקספרס עבור דבר כזה. ראשית, מדובר באירועים צפויים וחבל שחיכיתם לרגע האחרון כדי לגלוש לאפשרות אקספרס, שתפיל עליכם ריביות גבוהות יותר.

הייתם יכולים לקחת הלוואה רגילה מבעוד מועד מול הבנק. זה נכון גם למקרים של שיפוץ הבית, קניית רכב ונופש או חופשה – דברים שבדרך כלל לא מחליטים עליהם מעכשיו לעכשיו, ועם תכנון נכון אפשר לקחת הלוואה רגילה עבורם. בנוסף, לדעתי רוב האירועים כמו חתונה או בר מצווה לא מצריכים הלוואה – לוקחים ממכם רק סכום קטן בעת הסגירה מאולם או גן האירועים, ויום אחרי האירוע כל הכסף או לפחות רובו מגיע במתנות.

אם את הסכום הקטן עבור הסגירה מול האולם או הגן אתם זקוקים להלוואה, נסו להקטין את הסכום הזה כמה שאפשר ואולי אפילו רק לתת צ'ק ביטחון עבורו, במידה והגעתם להסדר שכזה מול בעל המקום לאירועים. יום אחרי האירוע אתם אמורים לפרוע את כל החובות או את רובן המכריע, אם לא השתגעתם ועשיתם אירוע ראוותני מעל לרמתכם.

 

לסיכום

הלוואות אקספרס הן הלוואות מהירות וקלות לאישור, שניתן באמצעותן לקבל כסף במהירות, תוך כמה דקות. עדיף לנצל את האפשרות להלוואת אקספרס אך ורק עבור הוצאות גדולות לא מתוכננות, ולהערך בהתאם עם הלוואות רגילות עבור הוצאות שיכולתם לצפות מראש, מאחר והריביות בהלוואות אקספרס בדרך כלל גבוהות יותר מבהלוואות רגילות.

את הלוואות האקספרס לוקחים מכל גורם מלווה מורשה שאינו הבנק או חברת כרטיסי האשראי. חשוב מאוד לא להכנע לדחיפות הצורך לקבל את הכסף, ועדיין לקבל יותר מהצעה אחת, לנהל משא ומתן ולוודא שלא מקבלים תנאים גרועים או ריביות גבוהות.

כתבות נוספות בנושא

הלוואות בצ'קים

לצד הגופים הבנקאיים, אשר מתנים הענקת הלוואה בשלל מאפיינים

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ >>>