הדברה לבית – כמה זה עולה?

הצילו, ג'וק! או חרקים, נמלים, עכברים, חולדות, מקקים, עכבישים, פשפשים, קרציות – ומה לא. החברים הלא רצויים האלו אוהבים להגיע ולהתארח אצלנו בבית. אם אתם מאלה שסבורים שבעלי חיים מסוגים מסויימים אמורים להשאר מחוץ לבית ולא להרגיש כמו חלק מהמשפחה – כנראה שתרצו לדעת כמה זה עולה להדביר אותם. הנה טווחי מחירים לשירותים, כולל מינימום, מקסימום, ומה סביר לבקש.

רק זיכרו שמלבד המחיר, חשוב גם לקרוא המלצות, לוודא שמדובר בבעל מקצוע אמין ואיכותי, ולדאוג שמדובר במישהו שנשמע לכם חביב ונחמד טלפונית, כדי שתקבלו שירות טוב.

אם המדביר הגיע, הדביר, ומשיגי הגבול פורצים להופעות אורח בביתכם – לא עשיתם בזה שום דבר.

 

כמה עולה להדביר נמלים, חרקים וג'וקים? מחיר ההדברה של מזיקים קטנים ומרושעים

מחיר הדברה נגד נמלי אש בחצר: טווח סביר – 400 – 500 ש"ח, מחיר זול: 400 – 450 ש"ח, מחירי מציאה – 1 מתוך כל 10 שתפנו אליהם להצעת מחיר יגישו לכם הצעה של 300 – 350 ש"ח.

מחיר הדברה נגד חרקים / ג'וקים בחצר: טווח סביר – 250 – 320 ש"ח, מחיר זול: 215 – 250 ש"ח. היזהרו מיקרנים, יהיו כאלה שיבקשו מכם יותר מ – 320 ש"ח.

מחיר הדברה נגד חרקים / ג'וקים בדירת חדר: טווח סביר – 200 – 300 ש"ח. הזולים יותר נצמדים לחלק התחתון של הטווח, והיקרים יותר לחלקו העליון של הטווח. מעל 300 ש"ח – הזהרו, עקיצה. לא עקיצה של חרק אלא של הכיס שלכם.

מחיר הדברה נגד נמלים בדירת חדר: טווח סביר – 215 – 330 ש"ח. מעל 330 ש"ח – זה נחשב יקר, היזהרו, כי יש כאלו שאפילו יבקשו מכם 400 ו – 450 ש"ח.

מחיר הדברה נגד חרקים בבית פרטי: טווח סביר – 350 – 500 ש"ח. הזולים יותר נצמדים לחלק התחתון של הטווח, והיקרים יותר לחלקו העליון של הטווח. קיבלתם הצעה מעל ל – 500 ש"ח? צלצלו למדביר נוסף, אל תיקחו את ההצעה הזו, היא יקרה.

מחיר הדברה נגד נמלים או חרקים בדירה עם מספר חדרים (המחיר עשוי להשתנות מעט עקב גודל הבית, בתים גדולים במיוחד עשויים לשלם יותר): טווח סביר – 250 – 300 ש"ח. יש כמה יחידי סגולה שאפילו יבקשו 200 או פחות מ – 250, קחו אותם, זה זול. כל הצעה מעל ל – 300 ש"ח נחשבת יקרה.

מחיר הדברה נגד מקקים בבניין קומות: טווח סביר – 240 – 370 ש"ח. מעל ל – 370 ש"ח מדובר במדביר יקר ועדיף לכם שתתרחקו ממנו.

 

חולדות ועכברים – כמה יעלה להדביר את ההולכים על ארבע שמגיעים אליכם לביקור כדי לחפש מה לאכול?

כאשר מדובר בהדברות של חולדות ועכברים, שירותי ההדברה הם לא רק הדברה. אפשר להזמין לוכד לעכברים וחולדות (כדי לתפוס אותם בהומניות ולשחרר במרחק מהבית), אפשר להזמין מישהו שיפזר רעל נגד עכברים וחולדות, אפשר להזמין הדברה ממוקדת לחדר ספציפי או למטבח שאליו החולדות או העכבים נמשכים וכל המאמצים צריכים להיות כלפיו, ואפשר להזמין הדברה כוללת יותר לכל הבית, לבתים גדולים, בתי קומות, וכדומה.

המחירים נעים סביב ה – 350 ש"ח להגעה של מדביר בכל הנושאים שציינתי כאן למעלה, כאשר אם מדובר בשירות נרחב (הדברה בבית קומות שלם וגדול פלוס הדברה בחצר של אותו הבית, לדוגמא), המחיר עשוי להגיע עד 450 ש"ח. מהצד השני, אם מדביר מגיע ולוכד חולדה אחת ספציפית (גם אם היא בתוך איזו מגירה והוא מגיע ולוכד אותה מיידית, פעילות קטנה עם מינימום מאמץ ועלויות מצידו), אל תצפו לשלם פחות מ – 260 ש"ח.

 

הדברת דבורים – כדי להדביר לא רק עקב אי הנוחות אלא גם בגלל הסכנה שבעקיצה לא נעימה

אף אחד לא אוהב דבורים. בניגוד לג'וק, שזה לא נעים לראות בבית (או אולי אפילו מפחיד), דבורה יכולה לעקוץ והעקיצה יכולה לגרד ולהציק במשך כמה ימים טובים, תוך כדי שהעור מתנפח ונהיה מגורה וזה נראה רע, ועד אשפוזים, בתי חולים, תגובות אלרגיות קשות ואפילו מוות במקרים קיצוניים – עבור כאלה שרגישים.

בתחום הזה, ההדברה היא כללית יותר וזה פחות משנה מה גודל הבית, מה שטח הכיסוי עבור ההדברה, האם אתם מדבירים נקודתית כי יש קן דבורים בקרבתכם או באופן נרחב. המחירים נעים סביב ה – 350 ש"ח, אם מישהו נוקב במחיר מעל זה – הוא יקר. גם אל תצפו לשלם הרבה מתחת לזה כמעט בשום מקרה, אפילו לא של הדברה קטנה של קן דבורים קטן בחצר או בקרבת החצר שלכם, לדוגמא.

 

קרציות, פרעושים ופשפשים – לא נעימים לבני אדם ומציקים גם לחיות המחמד שלכם בבית

המחירים בתחום הזה מאוד דינמיים ומאוד תלויי מקרה, וקשה לי לתת לכם הערכה לפי תנאי המקרה שלכם. לפעמים אפילו התפרצות של פשפשים נקודתית ומקומית בחדר ספציפי בבית, תעלה יותר מהדברה נרחבת יותר. בתחום הזה, אגב, אפשר גם להזמין מישהו לבדיקה בלבד, ללא הדברה עצמה. אם אתם או חיית המחמד שלכם מתגרדים, ואתם חושדים שיש בבית או בחצר קרציות, פרעושים או פשפשים – הזמינו איש מקצוע לבדיקה.

בדיקה כזו עולה בערך 250 ש"ח, ובסיומה תדעו האם יש פשפשים, קרציות או פרעושים בבית באזור הבדיקה. במידה ויש – תצטרכו לשלם על הדברה כמובן, ויהיו אנשי מקצוע שיבואו לקראתכם במחיר מול מחירי המחירון שכן כבר שילמתם להם 250 ש"ח על הבדיקה.

בהרבה מקרים, אתם יכולים לראות את הפרעוש מקפץ לו מהפרווה של הכלב לראש של הילד, ואין צורך בבדיקה. הדברות של קרציות, פרעושים ופשפשים עולים במקרים סטנדרטים 400 – 500 ש"ח, ובמקרים ספציפיים מאוד, כמות גדולה וממוקדת שמצריכה מאמץ רב והרבה חומר הדברה, המחיר גם יכול להגיע ל – 600 – 700 ש"ח, ובמקרים נדירים אפילו לנשוק לטווח הארבע ספרות – 1,000 ש"ח להדברה.

לא נעים, לא כשהיצורים האלה אצלכם בבית ולא בכיס.

 

הדברה והרחקת יונים – כדי שהכינה נחמה לא תבוא לבקר, וכדי שיהיה נעים יותר בבית.

יונים בבית ובקרבת הבית זה לא נעים. עם יונים המון פעמים מגיעים גם כינים לראשים של תושבי הבית, ובנוסף זה גם מלכלך והן גם מרעישות (לפעמים ב – 5:00 או 6:00 לפנות בוקר ומעירות אתכם). גם לשירות הדברת יונים יש תתי שירותים – הדברה נגד כיני יונים, הדברה נגד יונים בעצמן, והרחקת יונים – כך שאחרי הדברה לא יגיעו יונים שוב. מחיר סביר להדברת יונים או הדברה נגד כיני יונים, בלי קשר או תלות בגודל או בתנאים – סביב ה – 350 ש"ח.

הרחקת יונים עולה מעט יותר – כ – 500 ש"ח, אבל אם יש חשש שיונים יחזרו שוב ושוב, כדאי לשלם ולהגיד להן להתראות לתמיד. הזהרו מיונים שמסתובבות ומכננות כנים על הגג שלכם ולא באזור הבית עצמו – הכינים יכולים להגיע גם משם.

 

פעולות מנע נגד יונים

לא חייבים לחכות עד שהיונים יגיעו, יציקו, ירעישו וישאירו כינים. אפשר להתמודד מראש עם הבעיה הזו אם יודעים שהאזור או הדירה שלכם מועדים לפורענות. דירות מועדות לפורענות הן דירות בבנייני מגורים (כמעט לא תקף כמובן לבתים פרטיים, מלבד גג של בית פרטי), בקומות 2 – 6, גבהים שבהן יונים מרבות להסתובב.

אם יש לכם חלונות עם פתחים או מעברים קטנים וצרים, צינורות באזור פתחי הבית – שימו לב שהיונים יגיעו ויתחילו לבנות כן לגוזלים – צריך לבדוק מידי פעם, במיוחד אם שומעים יונים בקרבה. דירות (במיוחד בקומות שציינתי) שיש בהן מסתור כביסה – סבירות גבוה מאוד שיונים ימשכו לדירה שלכם ויגיעו לכונן במסתור.

כדי להמנע מהבעיה, להקדים תרופה למכה, אתם יכולים להשתמש בשלל אמצעים כדי להרחיק יונים מהבית שלכם עוד לפני שהיונים הגיעו בכלל.

אפשר להציב דוקרנים על משקופי חלונות, או כל מקום אחר שבו יונים עשויות להגיע ולרצות להתיישב, ויש אמצעים נוספים כדי להרחיק יונים עוד לפני שהגיעו אליכם. כל הדרכים זולות מאוד ופותרות ביעילות את הבעיה עוד לפני שהתחילה – אז מומלץ מאוד ליישם מראש ולהמנע מיונים בקרבת הבית.

הדברת נמלים
עוד בנושא צרכנות
שח מט
6 משחקים שישפרו לכם את החשיבה האנליטית

החשיבה האנליטית היא כישור חיוני בעולם המודרני, שבו אנו נדרשים לקבל החלטות מושכלות ולפתור בעיות מורכבות באופן תדיר. משחקים מסוימים יכולים לסייע בפיתוח כישורי החשיבה

a tax calculator
תכנון מס מקצועי לקראת פרישה

יוצאים לפנסיה? כדאי שתכירו את סעיף 125ד לפקודת מס הכנסה – פטור על רווחי הון אנשים שמשקיעים בניירות ערך נדרשים ברוב המקרים לשלם סכום גבוה

בחירה נכונה של יועץ תעסוקתי

איך לבחור יועץ תעסוקתי? לאורך הקריירה, זה טבעי להרגיש לפעמים שאנחנו לא במקום המדויק לנו ביותר, בין אם מבחינת התגמול, הסיפוק מהעבודה או אפילו היבטים

חשיבות הביטחון בזוגיות

בכל הנוגע למערכות יחסים אינטימיות, ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לחיבור מוצלח ומספק בין בני זוג. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא תחושת הביטחון של הגבר

מחפשים פוסט מסוים?
נא להקליד בשורת חיפוש את הפוסט שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש