גיוס אשראי לעסקים – כל מה שרצית לדעת

יצורים חיים צריכים חמצן וכל עסק צריך אשראי. אשראי לעסקים הוא הכוח המניע מאחורי ההצלחה של כל עסק מכל סוג ומכל גודל והוא המפתח לצמיחה, להתרחבות ולהצלחה. ללא אשראי העסק יקרטע ופעמים רבות הוא יהיה אפילו בפרפורי גסיסה.

את האשראי לעסקים אפשר לגייס בשני סוגים של אשראי, אשראי בנקאי ואשראי חוץ בנקאי. בכל דרך שתבחרו, האשראי שתקבלו יסייע לכם להרחיב את פעולת העסק, לרכוש ציוד עדכני וחדיש, לשכור עובדים מקצועיים ומיומנים, לפתח מוצרים ושירותים חדשים ולנצל הזדמנויות עסקיות הנקרות בדרככם.

גיוס אשראי בנקאי לעסקים –  באילו דרכים תצליחו לגייס אשראי מהבנק?

הבנקים מלווים כל אחד מאתנו וכמעט אין אזרח בוגר שאינו מנהל חשבון בנק. לכן כאשר אנחנו נדרשים לאשראי לעסקים, האופציה הראשונה העומדת לפנינו בדרך כלל היא פנייה אל הבנק בבקשת הלוואה. לבנקים יש מספר ערוצים שדרכם  נוכל לגייס אשראי לעסק.

מסגרת אשראי – מסגרת אשראי לחשבון העסקי מאפשרת לנו לקבל מימון בנקאי. המסגרת מאפשרת לנו להשתמש ב"כסף של הבנק" עד לתקרה מסוימת כפי שנקבעה בין נציגי הבנק לבין בעל החשבון. השימוש ב"כסף של הבנק" עולה לנו כסף, אנו נדרשים לשלם ריבית על הכסף הזה, והריבית גבוהה במיוחד כאשר אנחנו חורגים מעבר למסגרת. לא תמיד כדאי להשתמש במסגרת האשראי שהבנק מעניק לנו, וודאי שלא מומלץ לחרוג מהמסגרת, לעתים הלוואה נוחה מהבנק תהיה בריבית זולה יותר וכדאית יותר.

אשראי בנקאי בדרך של הלוואה – אם העסק שלכם יציב מבחינה פיננסית ואין לכם היסטוריה בנקאית בעייתית, הבנק ישמח לתת לכם הלוואה. גובה הריבית שתידרשו לשלם תלוי במקרים רבים ביכולת העמידה והמיקוח שלכם מול נציגי הבנק.

אשראי בנקאי באמצעות ניכיון צ'קים –  אם יש לכם צקים דחויים של הלקוחות, תוכלו לבצע ניכיון צקים. אתם תגישו לבנק את הצ'ק הדחוי ובתמורה תקבלו כסף מזומן בניכוי עמלה של אחוזים מסכום הצ'ק בתוספת של תשלום ריבית, בהתאם להסכם שלכם מול הבנק. ככל שמועד הפירעון של הצ'ק יהיה מאוחר יותר והסיכון שהצ'ק לא יכובד גבוה יותר, כך העמלה והריבית יהיו גבוהים יותר.

 

גיוס אשראי לעסקים
גיוס אשראי לעסקים
תשאירו לנו וואטסאפ ויועץ אשראי יתאים לכם פתרונות מותאמים אישית
צרו איתנו קשר בוואטסאפ – 055-308-7500
e-loans.co.il

גיוס אשראי חוץ בנקאי – מהם המסלולים המובילים?

לא תמיד גיוס אשראי דרך הבנק זו הדרך הטובה ביותר, קיימים מספר מסלולים של אשראי חוץ בנקאי שדרכם אפשר לגייס אשראי ולעתים אפילו בתנאים טובים יותר.

עסקים וקטנים ובינוניים יכולים לפנות אל הקרן לעסקים קטנים בערבות המדינה, קרן שבה אפשר לגייס אשראי עד לגובה של חצי מיליון שקלים. ההלוואות בערבות מדינה נחשבות להלוואות זולות ואין צורך בערבים. אומנם, תנאי הסף הם קשיחים, אך למי שעומד בתנאים, הלוואה זו נחשבת להלוואה הכדאית ביותר, גם יחסית להלוואות שמקבלים בבנק "לקוחות טובים".

האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית, IFLA, מעניקה הלוואות הן לעסקים חדשים והן לעסקים קיימים. גם כאן תנאי הסף קשיחים וכאן נדרשים גם ערבים להלוואה.

קרן נתן היא קרן המעניקה הלוואות ליזמים חדשים בעלי תכנית עסקית. ההלוואה ניתנת ללא ריבית וללא ערבים.

קרן שמש מעניקה הלוואות ליזמים צעירים בצירוף של מנטור עסקי מנוסה שידריך את היזם החדש בשבילי העולם הפיננסי.

חברות כרטיסי האשראי מעניקות הלוואות לכל בעל עסק שיש לו כרטיס אשראי כמעט ללא קשיים. הלוואות אלו ניתנות בריבית גבוהה, יחסית, וההחזר החודשי מתבצע דרך כרטיס האשראי של העסק.

אם יש לכם קרן השתלמות, תוכלו לבקש הלוואה תמורת שעבוד הקרן. קרן ההשתלמות שלכם תהווה בטוחה להלוואה ולכן תנאי ההלוואה יהיו נוחים והריבית תהיה נמוכה, יחסית.

גופים שונים ובתי השקעות מציעים הלוואות לבעלי עסקים, בדרך כלל הלוואות אלו ניתנות בהליך פשוט ומהיר, אך יש לקחת בחשבון כי הריבית בהלוואות אלו יקרה בדומה לכרטיסי האשראי.

 

רוצים לגייס אשראי? קבלו חמישה טיפים שיעזרו לכם!

כאשר  אתם מגיעים לפגישה עם הבנקאי הרושם הראשוני, והחיצוני, חשוב מאוד. דאגו להופעה חיצונית מסודרת והגיעו מוכנים לפגישה. ספרו על העסק שלכם, הביאו נתונים עדכניים, דו"חות, טבלאות ומצגות וכל דבר שיעזור לבנקאי להבין היכן אתם נמצאים ולאן אתם רוצים להגיע בעזרת האשראי שתקבלו מהבנק.

קבלת אשראי היא עסקה כמו כל עסקה אחרת, עסקה המתבצעת בין בעל העסק לבין הבנק. אתם הלקוחות של הבנק והבנק, שימו לב, מעוניין בעסקה לא פחות מכם. אם תצליחו להוכיח לבנק שהעסקה אתכם היא עסקה טובה, תצליחו להוזיל אתת ההלוואה ולקבל תנאים נוחים יותר.

כמו בכל עסקה, גם כאן אל תקפצו על ההצעה הראשונה. ערכו סקר שווקים, בדקו תנאים של הלוואות אצל ספקי אשראי שונים ורק לאחר שתשתכנעו כי אחד הגופים מעניק לכם את ההלוואה הטובה ביותר, קחו אותה.

 

לסיכום

בעולם העסקי גיוס אשראי לעסק שקול כמו אוויר לנשימה. לעולם אל תפסיקו לגייס אשראי, ואל תהיו תלויים רק בבנק, פנו לספקי אשראי נוספים וצרו אתם מערכות יחסים. כאשר הם יציעו לכם אשראי זול, קחו אותו. אם אינכם צריכים באותו רגע את את סכום הכסף המוצע לכם ויש לכם הלוואות יקרות, אתם יכולים להחליף אשראי יקר באשראי זול. גיוס אשראי היא עבודה הדורשת זמן ומחשבה, אבל אם תעבדו נכון, תוכלו להוזיל את מחיר האשראי, לחסוך הרבה כסף ולהביא לצמיחה עסקית.

כתבות נוספות בנושא

הלוואות בצ'קים

לצד הגופים הבנקאיים, אשר מתנים הענקת הלוואה בשלל מאפיינים

הזינו את מספר הטלפון ושלחו לנו הודעה לוואטסאפ >>>