אפליקצית טיקטוק / TikTok – איך ניתן להרויח ממנה כסף

אין רשת חברתית אחת בימינו שאי אפשר להרוויח בה כסף. הכלל הזה לא פוסח גם על טיקטוק, השחקנים החדשה בתחום שבה אנשים מרוויחים כסף – ולא מעט.

אספתי עבורכם 6 דרכים ליצירת הכנסה נאה בטיקטוק, כולל הוראות פשוטות ליישום מהיר:

 

צרו סרטוני לקט מטיקטוק ליוטיוב

עולם הטרנדים מאוד חזק בטיקטוק. טרנדים הולכים ובאים, במיוחד בפלטפורמה מבוססת סרטונים קצרים ומהירים כמו טיקטוק.

אנשים יוצאים באתגרים – סרטוני אתגר שהם דורשים מחברים שלהם לצלם, שדורשים מהחברים שלהם לצלם וכן הלאה, ישנם ריקודים שהופכים לויראלים ומבוצעים על ידי רבים, סרטונים עם אפקטים ויזואליים מושכים שמגיעים אליהם אנשים רבים – ובקיצור, סרטונים בעלי אופי ויראלי ומדבק שמוצאים דרכם לטיקטוק, עם המון תנועה ועניין ציבורי סביבם.

ישנה תופעה רחבת היקפים שמכניסה לאנשים הון של כסף במינימום מאמץ – והיא רכיבה על גלים ויראליים וטרנדים שכאלו מתוך הטיקטוק. למעשה, לוקחים סדרה של סרטונים סופר מצליחים וויראלים מתוך הטיקטוק סביב נושא מסויים, ועורכים אותם בזה אחר זה לסרטון לקט אחד ארוך שבו למעשה משולבים אחד אחרי השני כל הסרטונים הכי חזקים מהטיקטוק סביב נושא מסויים.

לדוגמא, לפני כשנתיים שלוש היה טרנד חזק מאוד של סרטונים שבהם מכסים עם כובע צמר את העיניים, מציירים עיניים על הסנטר מתחת לשפתיים, מה שיוצר פרצוף מצחיק מאוד הפוך, וככה יוצר הסרטון שר עם פרצוף מעוות והפוך – משעשע מאוד.

חלק מהסרטונים האלו יצאו מצחיק מאוד וזכו לויראליות מרובה בטיקטוק. מה אתם צריכים לעשות? לקחת את הסרטונים שהכי הצליחו בטרנד מסויים כמו זה לאחרונה, ישירות מהטיקטוק, לערוך אותם לסרטון אחד ארוך שבו יש לקט של כל הסרטונים הכי מצליחים מהטרנד הזה, ולשים את הוידאו הזה ביוטיוב.

הסיכוי של הסרטון שלכם להפוך לויראלי ומצליח ביוטיוב גבוה מאוד, תנו לו את הכותרת Best yyyy from TikTok 2020 כאשר במקום ה-y כמובן אתם מציינים שם הטרנד / האתגר.

את הסרטונים מטיקטוק אתם מורידים למחשב שלכם כדי לערוך אותם באמצעות כל כלי אונליין להורדת סרטוני וידאו מטיקטוק שניתן למצוא בחיפוש פשוט בגוגל.

אם זה יעבוד לכם תוכלו לצבוא מיליונים של צפיות ביוטיוב (וכמובן – לא מעט כסף מהפרסומות שיוטיוב יציבו בסרטון שלכם), עם מינימום מאמץ.

יש עם השיטה הזו כמה בעיות קטנות, בעיקר סביב נושא זכויות היוצרים. הסרטונים לא שלכם ולא אתם יצרתם אותם, וגם אם יוטיוב תחליק לכם על זה (והיא כנראה תחליק לכם על זה, מאחר ונתתם ערך מוסף על גבי היוצרים המקוריים בכך שערכתם לסרטון לקט את הכל), יתכן והיא לא תסכים להציב סרטוני פרסום שתוכלו להרוויח מהם לפני הצפייה בסרטון שלכם.

יש המון אנשים שהעלו ליוטיוב בהצלחה סרטונים בסגנון הזה – לקטי טיקטוק, ומרוויחים מכך המון כסף, וזה קורה במקרים שיוטיוב מכל מיני סיבות מוותרים על הפרות זכויות היוצרים ומאפשרים לכם להרוויח כסף מתכנים של אחרים. תחזיקו אצבעות שיוטיוב תעשה עימכם חסד.

דרך להגדיל את הסיכוי לחסד מיוטיוב והאפשרות להפוך לכסף סרטוני לקט שערכתם, היא לא רק לערוך לכדי לקט, אלא להוסיף שכבת תוכן בעלת ערך על גבי הסרטונים המקוריים. תוכלו לעשות סרטון שבו אתם מופיעים בקטן בתחתית הסרטונים עם הכותרת "יוסי מגיב לסרטוני טרנד הפרצופים".

בסרטון שכזה, לקט הסרטונים מטיקטוק ירוץ ברקע, ואתם תכניסו את התגובה שלכם מתפקעים מצחוק / צורחים מאושר / מתגלגלים על הרצפה תוך כדי. יוטיוב מקל על הגבלות זכויות יוצרים כאשר מדובר בסרטונים שמכילים תוכן ומידע שמפר זכויות יוצרים, אך יש שכבה נוספת של פרשנות / ביקורת / מידע / תגובה על גבי התוכן המקורי.

 

תפעול קהל מעריצים

זוהי שיטה רלוונטית לכל רשת חברתית. פתחו משתמש, העלו סרטונים סופר מעניינים בעלי ערך, והחלו לצבור עוקבים.

אם התכנים שלכם יעניינו וימשכו קהל רב, עם הזמן תתפתח סביבכם קהילה קטנה של קהל מעריצים שעוקב אחריכם ומחכה לסרטונים המעניינים שלכם. ברגע שיש סביבכם מספיק עוקבים, אתם יכולים לפנות (וסביר להניח שאפילו יפנו אליכם) ספונסרים ומפרסמים שירצו שתזכירו את השם שלהם או שתראו את המוצרים שלהם בפוסטים שלכם. יכול להיות שתתבקשו להמליץ על מוצר מסויים בפוסט ויראלי שתוציאו, שתצטרכו ללבוש פריט אופנה בתמונה בפוסט שלכם, או לחשוף מוצר, שירות או חברה בכל דרך אחרת.

אתם נהנים מהכנסה, קהל המעריצים שלכם נהנה מהמלצה או חשיפה למוצר חדש, והמפרסם נהנה מהחשיפה שמשתמש הטיקטוק שלכם מביא איתו. כמובן שאתם לא חייבים לפרסם בהכרח אחרים, אם יש לכם עסק משל עצמכם והמשתמש שלכם בטיקטוק עוסק בעסק שלכם ומגיש תכנים מעניינים וויראליים סביב העסק שלכם – תוכלו לפרסם את המוצרים או השירותים שלכם בעצמכם.\

 

מכירת החשבון שלכם

חשבון טיקטוק עם כמות גדולה של עוקבים שווה למישהו אחר כסף. לא מעט כסף. חשבונות שמגיעים לעשרות אלפים, מאות אלפים, מיליונים של עוקבים ויותר – שווים כסף כנכסים אינטרנטיים לכל דבר ועניין.

אתם יכולים פשוט למכור את המשתמש שלכם כמו שהוא, עם העוקבים שנמצאים בו, למישהו אחר.

כבר היו כמה רכישות מאוד מעניינות בתחום הזה, הקונה למעשה מרוויח קהל שבוי שעוקב אחריכם, קהל שאתם פיתחתם וטיפחתם, והוא מקצר את הדרך כדי להגיע לכל העיניים האלו בפוסטים שיוציא דרך המשתמש שלכם. חשוב להבין שאם יש לכם פן אישי כלשהו בפרופיל שלכם, כלומר, הוא שייך לכם באופן אישי ולא מדובר בפרופיל טיקטוק סביב נושא מסויים, זו תהיה קצת בעיה, מאחר ותצטרכו לוותר על הפרופיל האישי שלכם בטיקטוק. 

 

טיקטוק לייב

אופציה יחסית חדשה בטיקטוק – טיקטוק לייב. כאשר אתם נכנסים לטיקטוק לייב – אתם משדרים בשידור חי ישירות לקהל העוקבים אחריכם בטיקטוק. טיקטוק הכניסה את האפשרות לתת "תרומות" (עם מערכת מטבעות וירטואליים מורכבת משהו, שבסופו של דבר עובדת על תשתית של רכישות אמיתיות בתשלום כמובן) לכאלו שמשדרים דרך טיקטוק לייב, בזמן אמת, כאות הוקרה ותודה של המשתמשים על התוכן המעניין שהם יוצרים.

המודל הזה עובד ועובד בהצלחה מרובה גם בפלטפורמות אחרות, המוכרת והידועה שבהן היא טוויץ'. אנשים משדרים וידאו בשידור חי, ואם התוכן מעניין ובעל ערך, אנשים צופים, עוקבים, נרשמים ומוכנים גם לתרום כסף ליוצר. בטוויץ' לדוגמא (וכמובן גם בטיקטוק) יש נושאים שלמים שמושכים אחריהם הצלחה בתחום, לדוגמא – תחום הגיימינג – משחקי וידאו ומשחקי וידאו אונליין.

גיימרים (שחקנים) מובילים וטובים משדרים בזמן אמת את המסך שלהם לקהילת העוקבים (שכנראה אוהבים לשחק משחקי וידאו ואוהבים את המשחק המשודר), והעוקבים נהנים לראות איך השחקן משחק במשחק הוידאו, את הטקטיקות והאסטרטגיות שלו, את הפרשנות וההסברים שלו סביב מה שקורה במשחק, ובהמון מקרים הם בוחרים לתרום לו כסף עבור השידור החי.

ישנם טיקטוקרים מפורסמים שמשדרים את עצמם משחקים מיינקראפט, משחקי אסטרטגיה, משחקי פעולה, ויש סביבם קהל מעריצים גדול שנהנה לראות אותם משחקים בזמן אמת ולתרום להם כספים. הם גם נהנים מספונסרים וחסויות של חברות שמייצרות קונסולות משחקים וציוד חומרה למחשבי גיימינג.

 

פרסום ממומן בטיקטוק

ממש כמו כל רשת חברתית אחרת (כמעט), גם בטיקטוק אפשר לפרסם באופן ממומן שירותים ומוצרים. אם יש לכם עסק והקהל שלכם מסתובב בטיקטוק (חבר'ה צעירים בעיקר), אם יש לכם מוצרים או שירותים מדליקים שאתם חושבים שיכולים לעשות חייל אם יחשפו למשתמשי הטיקטוק, תקימו קמפיין ממומן. קמפיין ממומן יחשוף פוסטים שלכם בטיקטוק להמונים, לציבור הרחב, למשתמשי הטיקטוק.

מוצרים מצליחים במיוחד הם מוצרים, כנאמר, שמכוונים לקהל צעיר. צעצועים וגימיקים מגניבים, סליימים מיוחדים, וכדומה. 

חזקים בטיקטוק? הציעו לחברות, ארגונים ובעלי עסק ניהול טיקטוק תמורת דמי ניהול.

אחרי שניסיתם ליצור כסף ב-5 הסעיפים הקודמים שציינתי, סביר מאוד להניח שכבר הפכתם למומחים בטיקטוק ואולי אפילו ביצירת טכנים מעניינים והעלאתם, ותכנים ויראלים.

תוכלו להציע את שירותיכם בתור מומחים לארגונים או בעלי עסק שרוצים לנהל טיקטוק בעל אופי עסקי, ואין להם את הידע הדרוש בכדי לתפעל את הטיקטוק, או שאין להם את הזמן הדרוש בכדי לתפעל את הטיקטוק העסקי שלהם (או, כמובן, שאין להם לא את הידע ולא את הזמן לכך).

אתם תקבלו מהם תכנים, סרטונים, תמונות ומידע נוסף, ותוכלו גם ליזום ולבקש בעצמכם תכנים שלדעתכם יהיו מעניינים ויהפכו לויראלים בטיקטוק, ולמעשה תנהלו עבורם את פעילות הטיקטוק, תמורת תשלום כמובן.

זוהי דרך טובה וחזקה להרוויח כסף דרך כל רשת חברתית, כאשר כל העניין הזה התחיל בעבר עם פייסבוק (ניהול דפים עסקיים בפייסבוק, העלאת פוסטים בשם העסק, וקבלת 'דמי ניהול'), וככל שעובר הזמן הנושא מתרחב ופולש לרשתות חברתיות אחרות, וגם טיקטוק כמובן.

אפליקציית טיקטוק
עוד בנושא צרכנות
שח מט
6 משחקים שישפרו לכם את החשיבה האנליטית

החשיבה האנליטית היא כישור חיוני בעולם המודרני, שבו אנו נדרשים לקבל החלטות מושכלות ולפתור בעיות מורכבות באופן תדיר. משחקים מסוימים יכולים לסייע בפיתוח כישורי החשיבה

תכנון מס מקצועי לקראת פרישה

יוצאים לפנסיה? כדאי שתכירו את סעיף 125ד לפקודת מס הכנסה – פטור על רווחי הון אנשים שמשקיעים בניירות ערך נדרשים ברוב המקרים לשלם סכום גבוה

בחירה נכונה של יועץ תעסוקתי

איך לבחור יועץ תעסוקתי? לאורך הקריירה, זה טבעי להרגיש לפעמים שאנחנו לא במקום המדויק לנו ביותר, בין אם מבחינת התגמול, הסיפוק מהעבודה או אפילו היבטים

חשיבות הביטחון בזוגיות

בכל הנוגע למערכות יחסים אינטימיות, ישנם מספר גורמים שיכולים לתרום לחיבור מוצלח ומספק בין בני זוג. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא תחושת הביטחון של הגבר

מחפשים פוסט מסוים?
נא להקליד בשורת חיפוש את הפוסט שאתם מחפשים, או שתוכלו לדפדף באתר
חיפוש